REJS NA WYSPY ZIELONEGO PRZYLADKA >>> Trasa: El Hierro - Sal Nr: TYA-R/2025/10/186
El Hierro (Puerto de La Estaca) - Ilha do Sal (Palmeira)
- Data rozpoczęcia:
- 03.10.2025 piątek
- Data zakończenia:
- 12.10.2025 niedziela
- Ilość dni:
- 9 dni
- Akwen:
- Atlantyk
- Trasa rejsu:
- El Hierro (Puerto de La Estaca) - Ilha do Sal (Palmeira) Więcej informacji
- Jacht:
- Beneteau 50 Więcej informacji
Opis rejsu do góry
Zapraszamy na oceaniczny rejs, podczas którego przepłyniemy z Wysp Kanaryjskich na Wyspy Zielonego Przylądka.
Rejs będzie odbywał się po otwartym oceanie. Na oceanie bywają silne wiatry i duże fale ale w słonecznej i ciepłej aurze. Dystans do przepłynięcia to 900 mil.
Wyspy Kanaryskie i Wyspy Zielonego Przylądka są zróżnicowane przyrodniczo i zachęcają do lądowej eksploracji.
Rejs bedzie miał charakter stażowo-turystyczny.
Uczestnicy stanowią załogę jachtu i uczestniczą we wszystkich aspektach prowadzenia i eksploatacji jachtu. Obowiązuje system wachtowy oraz dobra praktyka morska.
Do udziału w rejsie zapraszamy osoby z doświadczeniem w żegludze wielodniowej.
Nie wykluczamy osób bez doświadczenia żeglarskiego - jednak kazdy uczestnik powinien mieć pełną świadomość specyfiki tego rejsu np. brak możliwości przerwania rejsu i szybkiego zawinięcia do portu.
Od uczestników wymagany jest więc hard ducha, umiejętność współpracy w grupie i pozytywne nastawienie do świata.
Rejs po akwenie pływowym. Po rejsie, każdy zainteresowany uczestnik będzie mógł uzyskać opinię PZŻ/RYA/ISSA.
_______________________________________________________________________________
Uwaga - ostatnie 2 miejsca!!!
Przed rezerwacją prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności miejsca.
REZERWACJA BILETÓW PO E-MAILOWYM POTWIERDZENIU REZERWACJI MIEJSCA NA REJSIE.
_______________________________________________________________________________
WALORY REJSU
Rejs zaczynamy na Wyspie El Hierro. To bardzo ciekawa i stosunkowo spokojna wyspa, którą należy zobaczyć - proponujemy udać się na objazdową wycieczkę wyspy.
Ciekawostą jest to, że ta wyspa to jeden z najlepszych spotów nurkowych na Kanarach!
Oceaniczny rejs przez Atlantyk "non-stop", "z wiatrem". Atrakcyjna trasa dla żeglarzy.
Do przebycia 900 Mm. Na rejsie nocne wachty i wędkarstwo oceaniczne.
Płyniemy w kameralnych grupach, wygodnym i przestronnym jachtem, a kabiny mają prywatne łazienki.
Na końcu wyprawy, czeka słoneczna wyspa Sal. Słynie z przepięknych i piaszczystych plaż.
Ramowy program rejsu (900nm/10 dni):
1 dzień - godz. 15:00 Puerto de La Estaca/ El Hierro. Mustrowanie, odprawa, podział wacht i szkolenie.
2 dzień - szkolenie, prowiantowanie i ształowanie. Wycieczka objazdowa po wyspie El Hierro.
Dni: 3-4-5-6-7-8 - żegluga i kotwiczenie w Palmeria / Ilha do Sal
9 dzień - uzupełnienie paliwa. Wycieczka objazdowa po Sal
10 dzień - godz. 10:00 wymustrowanie w Palmeria (Ilha do Sal).
Zaokrętowanie: | 03.10.2025 pia, godz. 15:00 | Wyokrętowanie | 12.10.2025 nie, godz. 10:00 |
---|---|---|---|
Port: | El Hierro (Puerto de La Estaca) | Port: | Sal (Palmeira) |
Trasa rejsu do góry
Akwen: | Atlantyk ‐ Przez Atlantyk - rejs oceaniczny |
---|---|
Trasa rejsu: | El Hierro (Puerto de La Estaca) - Ilha do Sal (Palmeira) |
Transport do góry
TAM
Bezpośrednie loty na Kanary (na Teneryfa lub Gran Canaria) są z Krakowa, Katowic, Warszawy, Gdańska oraz z Berlina. Jest ponadto wiele opcji przesiadkowych w tym przez Madryt.
Będąc już na wybranej wyspie Kanarów (Teneryfa lub Gran Canaria) w prosty sposób dostaniesz się na wyspę El Hierro i do mariny początku rejsu.
Podróżując pomiędzy wyspami Kanaryjskimi możesz skorzystać zarówno z transportu lotniczego jak i promowego. Po samych wyspach całkiem dobrze funkcjonuje transport publiczny a ceny taksówek są zbliżone do polskich.
POWRÓT
Powrót z rejsu z SAL do Polski lub Europy.
Lotnisko [SID] znajduje się 7 km od portu. Taxi (10 min).
Loty bezpośrednie do Warszawy są możliwe z czarterową linią www.EnterAir.com oraz z największymi biurami podróży.
Loty z przesiadką są możliwe na różne sposoby. Najwięcej operacji lotniczych jest wykonywanych do Lizbony a stamtąd już łatwo dostać się do Polski. Dla wyszukiwania połączeń polecamy Google Flight
Jacht do góry
Beneteau 50
(1996)
Chantiers Beneteau S.A.
Beneteau 50 stworzony został przez najlepsze biuro projektowe: Farr Yacht Design Armel Briand do komfortowej, bezpiecznej i szybkiej żeglugi.
To oceaniczny cruiser zapewniający dużą autonomię. Jacht klasycznie zabudowany z wykorzystaniem naturalnych, wysokiej jakości materiałów.
Opis hotelowo-funkcjonalny:
Wnętrze jachtu jest doświetlone i wentylowane przez 11 otwieranych luków ,14 otwieranych bulaji oraz 4 wenylatory (typu dorade boxes).
Do dyspozycji załogi są 4 kabiny dwu-osobowe, materac o wymiarze 2,05x1,80m, 4-ry łazienki z prysznicem, obszerna messa, przestronny kokpit oraz długi i szeroki pokład wyłożony szlachetnym drewnem tikowym.
Jednostka została zaprojektowana dla 12 osób .
- Długość:
- 15,00 m
- Szerokość:
- 4,50 m
- Zanurzenie:
- 1,8 / 2,4 m
- Liczba miejsc:
- 12
- Liczba koi/kabin:
- 8 / 4
- Liczba WC:
- 4
- Zbiornik wody:
- 1 000 l
- Zbiornik paliwa:
- 500 l
- Silnik:
- 80 KM
Wyposażenie
Nawigacja:
plotter map, radio vhf, wiatromierz, autopilot, sonar ( w tym przedni), log.
Bezpieczeństwo:
Epirb, AIS, tratwa ratunkowa, pnumatyczne kamizelki asekuracyjne z life linką, koła, pławki, pirotechnika.
Osprzęt:
ster strumieniowy, winda kotwiczna, dwie kotwice (60/30m), RIB 15KM na żurawikach rufowych.
W przestronnym kambuzie znajduje się zamrażarka (frigo), lodówka, kuchenka 3 palnikowa, piekarnik gazowy dwu palnikowy, mikrofalówka, ekspres włoski, elektryczny sokownik do cytrusów, naczynia i akcesoria kuchenne.
Do dyspozycji załogi jest również TV, DVD i CD oraz system nagłośnienia.
Jacht wyposażony jest w system klimatyzacji, agregat prądotwórczy (6KW) i odsalarkę.
Jacht posiada również sprężarkę do nabijania butli nurkowych.
Na wyposażeniu jachtu jest RIB (dinghy ze sztywnym dnem) 3 m Zodiac z silnikiem przyczepnym 4KM.
Cena i warunki płatności do góry
Cena rejsu zawiera
- miejsce w kabinie* 2 osobowej z dostępem do prywatnej łazienki (przypadającej na kabinę),
- opiekę i prowadzenie rejsu przez doświadczonego kapitana,
- podstawowe szkolenie żeglarskie.
Cena rejsu nie zawiera
1. Składki do kasy jachtowej - wnoszonej do wyznaczonego pośród załogi skarbnika w dniu rozpoczęcia rejsu.
Przewidywana kwota składki to ok. 150 euro/osoba-tydz.
Ze składki pokrywane będą koszty:
- zaopatrzenia w produkty żywnościowe (z wyłączeniem alko.) i środków czystości,
- paliwa do jachtu,
- opłat portowych,
UWAGA!!! Kapitan zwyczajowo NIE uczestnicy we wpłacie do kasy jachtowej, pozostając na utrzymaniu załogi.
2. Transit log i opłaty związane - wpłata 50 euro/os. wnoszona gotówką do kapitana.
Wpłata zostanie rozdysponowana na:
- silnik przyczepny do pontonu,
- końcowe sprzątanie jachtu,
- butlę z gazem,
- pościel z ręcznikiem dla każdego uczestnika,
- zniesienie udziału własnego w szkodach (powyżej kwoty 200 euro).
Harmonogram płatności:
- 50% – w dniu rezerwacji online
- 50% – 1 miesiąc do rozpoczęcia
Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.
Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.
Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail:
info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744
Do usłyszenia!